Індивідуальний план роботи під час карантину
( 12.05
– 22.05)
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1.
|
12.05
|
1.Розробка
завдань для дистанційного навчання.
2.Корекція
календарно-тематичного планування .
3.Публікація
завдань на сайті школи.
|
|
2.
|
13.05
|
1.Розробка
завдань для дистанційного навчання.
2.Контроль
домашніх завдань.
3.Індивідуальні
консультації учнів та батьків.
|
Група Viber
Телефонний
режим.
|
3.
|
14.05
|
1.Розробка
підсумкових контрольних робіт для 4, 8 класів( англійська мова).
2.Онлайн
консультації для батьків 2 класів.
3.Перевірка
учнівських робіт.
|
Група Viber
Телефонний
режим.
|
4.
|
15.05
|
1.Контроль
виконаних робіт.
2.Опрацювання
фахового матеріалу.
3.Індивідуальні
консультації для учнів.
|
Група Viber
Телефонний
режим.
|
5.
|
18.05
|
1.Розробка
підсумкових контрольних робіт з німецької мови ( 5 – 11 класи).
2.Підбір завдань
для контролю письма.
3.Перегляд
вебінару « Життя і навчання під час карантину.Практичні поради психолога».
|
Освіторія.
Інтернет –
ресурси.
|
6.
|
19.05
|
1.Розміщення
завдань для 5 – 11 класів.
2.Індивідуальні
консультації для учнів.
3.Перевірка
учнівських робіт, надання онлайн – рекомендацій.
|
Телефонний
режим.
|
7.
|
20.05
|
1.Контроль
домашніх завдань.
2.Підбір
текстів для контролю читання.
3.Самоосвіта.
|
Інтернет –
ресурси.
Група Viber
|
8.
|
21.05
|
1.Розсилка матеріалів.
2.Контроль
домашніх завдань.
3.Самоосвіта.Перегляд
блогів вчителів іноземної мови.
|
Інтернет –
ресурси.
Група Viber.
|
9.
|
22.05
|
1.Підготовка
переліку розмовних тем для контролю говоріння.
2.Переглянути
вебінар « Технології дистанційного
навчання в початковій школі» .
3.Контроль
підсумкових робіт.
|
Індивідуальний
план роботи під час карантину
Індивідуальний план роботи під час карантину
(27.04 – 08.05)
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1.
|
27.04
|
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань з
німецької та англійської ( 2,4,8,6 кл.) мови.
2.Контроль домашніх завдань.
3.Перегляд вебінару «Ефективні освітні
рішення в умовах карантину»
|
На Урок
|
2.
|
28.04
|
1. .Контроль домашніх завдань.
2. Розробка та
розсилання завдань з англійської та німецької мов ( 5, 7, 8,2, 10 кл.).
3.Огляд фахової літератури.
|
Група Viber
Інтернет-ресурси
|
3.
|
29.04
|
1.Взяти
участь у конференції «Самоосвіта і підвищення кваліфікації вчителя:
інструменти та підходи».
2. Пошук цікавих
онлайн матеріалів для учнів початкової школи ( 2,5,6 кл.).
3. Розробка та розсилання матеріалів та
завдань( 6, 2, 4, 8 кл.).
|
Всеосвіта
|
4.
|
30.04
|
1.Розробка та розсилання матеріалів та
завдань з німецької мови( 10, 9, 8, 11 кл.).
2.Взяти участь у вебінарі «Ігрові
педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання?».
3.Контроль
виконаних домашніх завдань.
|
|
5.
|
04.05
|
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань з
німецької та англійської
( 2,4,8,6 кл.) мови.
2.Опрацювання статті «Креативне навчання на
уроках німецької мови».
|
|
6.
|
05.05
|
1.Взяти
участь у вебінарі «Особистий професійний блог вчителя:дизайн, контент,
просування».
2.Розробка та розсилання завдань з англійської
та німецької мов ( 5, 7, 8,2, 10 кл.).
3.Контроль домашніх завдань.
|
Група Viber
|
7.
|
06.05
|
1.Розробка підсумкових контрольних робіт
для учнів 4,8кл з англійської мови.
2.Контроль домашніх завдань.
3.Розсилання завдань.
|
Грhttpупа Viber
|
8.
|
07.05
|
1.Розробка
підсумкових контрольних робіт для учнів 5,6,7,8 кл з німецької мови.
2.Розсилання завдань.
3.Перегляд вебінару «Онлайн-тести як
інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання».
|
Група Viber
|
9.
|
08.05
|
1.Контроль
домашніх завдань.
2.Розсилання
домашніх завдань.
3.Розробка
підсумкових контрольних робіт для учнів 9,10,11 класів.
|
Індивідуальний план роботи під час карантину
(17. 03. 2020 – 03. 04. 2020)
№
|
Дата
|
Зміст
роботи
|
Примітки
|
|
1.
|
17.
03
|
1.Робота
з календарно-тематичним плануванням(теми для дистанційного навчання учнів).
2.Як
організувати дистанційне навчання школярів (вивчення інструкції, перегляд інтернет
ресурсів).
3.Розробка
і розміщення завдань для учнів 5, 7, 10, 2б, 8б класів.
|
Інтернет
ресурс
«Як
організувати дистанційне навчання школярів – покрокова інструкція».
|
|
2.
|
18.
03
|
1.Розробка
і розміщення завдань учнів 2,4,6,8а класів.
2.Консультації
з батьками та учнями.
|
1.Підручник
С.Сотникова «Німецька мова»:6,8а класи.
2.Підручник
О. Карпюк «Англійська мова»:2а,4 класи.
3.Мобільний
зв'язок .
|
|
3.
|
19.
03
|
1.Розробка
і розміщення завдань для учнів 5,8б,9,11 класів.
2.Опрацювання
методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з
іноземної мови.
3.Розробка
тесту з німецької мови 8 клас на тему «Deutschland»/
|
Німецька
мова:
9-«Планування
подорожі»
11-«Німецькомовні
країни»
8б-«Музика
в нашому житті»
5-«Наші
тварини»
|
|
4.
|
20.
03
|
1.Розробка
і розміщення завдань для учнів 7,2а,8а,б класів.
2.Корегування
календарно-тематичного планування на II семестр.
3.Опрацювання
інноваційних методів навчання.
4.Розробка
тесту для учнів 5 класу на тему «Пори року. Місяці»
|
Німецька
мова:
7-«У
місті»
8а-«Нам
подобається подорожувати»
Англійська
мова:
2а-«Накриваємо
стіл»
8б-«Музика
в нашому житті»
|
|
5.
|
23.
03
|
1.Розробка
і розміщення завдань для 2а,б, 6,8,9,11 класів.
2.Робота
над власним блогом.
3.Пошук
матеріалів та створення шаблону леп буку на тему «Овочі та фрукти» (2 клас)
|
Інтернет
ресурси.
Німецька
мова:
6-«Країни
в Європі»
9-«На
вокзалі»
11-«Розташування
та клімат Німеччини»
Англійська
мова:
2а,б-«
Фрукти в нашому саду»
4-«Доми
в Англії»
8-«Наші
улюблені книги»
|
|
6.
|
24.
03
|
1.Розробка
та розміщення завдань для 5,7,8,10,2б класів.
2.Розробка тесту 7 клас «Природа».
3.Методика розвитку критичного мислення. Опрацювання
інтернет ресурсів.
|
Німецька
мова:
5-«Погода»
7-«План
міста»
8-«Німеччина»
10-«Види
транспорту»
Англійська
мова:
2б-«Йдемо
у кафе. Меню»
|
|
7.
|
25.03
|
1.Упорядкування
роздаткового матеріалу ( для 2 кл НУШ).
2.Перегляд
інформаційно-методичної літератури.
3.
Розробка та розміщення завдань для 2,4,6,7.8 класів.
|
Німецька
мова:
6-«Німеччина»
8-«Німеччина»
Англійська
мова:
2-«У
кафе»
4-«Наша
адреса. Опис будинку»
|
|
8.
|
26.
03
|
1.Розробка
та розміщення завдань для 5, 9, 8б,10,11 класів.
2.Вимоги
до уроку іноземної мови. Опрацювання інтернет ресурсів.
|
Німецька
мова:
5-«Весна»
9-«Подорож.Числівник»
8б-«Федеральні
землі Німеччини»
10-«Культура
спілкування»
11-«Німеччина.Населення»
|
|
9.
|
27.03
|
1.Розміщення
завдань для учнів 7,8а,б, 2а класів.
2.Розробка
тесту для 9 кл. «Контрольний тест для самостійного оцінювання рівня знань з
німецької мови».
|
Німецька
мова:
7-«Як
пройти до вокзалу?»
8а-«Федеральні
землі Німеччини»
Англійська
мова:
2а-«Купуємо
овочі»
8б-«Музика
в нашому житті»
|
|
10.
|
30.03
|
1.Розміщення
завдань для учнів 2,6. 8б,11, 9 класів.
2.Індивідуальна
консультація для учнів ,які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
|
Німецька
мова:
6-«Де
знаходяться міста»
9-«Види
транспорту»
11-«Визначні
місця»
Англійська
мова:
2а,б-«
Наша їжа протягом дня»
4-«Цікаві
місця Лондона»
|
|
11.
|
31.03
|
1.Розміщення
завдань для учнів 2б,5,7,8б,10 класів.
2.Підбір
завдань для учнів 11 класу в умовах дистанційної форми.
3.Упорядкування
папки самоосвіти.
|
Німецька
мова:
5-«Улітку»
7-«Опис
шляху»
8б-«Дорогою
казок»
10-«Як
ми спілкуємося»
Англійська
мова:
2б-«Наші
уподобання»
|
|
12.
|
01.04
|
1.Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
2.Розміщення
завдань для учнів 2,4,6,8а класів.
3.Онлайн
консультація з ученицею 2 класу (інклюзія)
|
Німецька
мова:
6-«Берлін»
8а-«Дорогою
казок»
Англійська
мова:
2а,б-«
Улюблені страви моїх однокласників»
4-«Екскурсія
містом»
|
|
13.
|
02.04
|
1.Розміщення
завдань для учнів 8б,9,10,11 класів.
2.Опрацювання
фахової літератури.
3.Створення
презентації для учнів.
|
Освітня
платформа «На урок»
Інтернет
ресурси
Німецька
мова:
10-«Німецькомовні
країни»
5-«Всі
пори року»
9-«Програма
подорожі»
8б-«Їдемо
залізницею»
11-«Подорож
Німеччиною»
|
|
14.
|
03.04
|
1.Підготовка
конспектів уроків.
2.Корегування
календарно-тематичного планування.
3.Розміщення
завдань для учнів 7,8а,2а,8б класів.
|
Німецька
мова:
7-«Транспортні
засоби»
8а-«Їдемо
залізницею»
2а-«Улюблені
страви моїх однокласників»
8б-«Біографія
А.Крісті»
|
Індивідуальний план роботи під час карантину
( 06.04 – 24.04)
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1.
|
06.04
|
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань з німецької та
англійської ( 2,4,8 кл.) мови.
2.Участь в онлайн вебінарі « Гейміфікація уроку,як засіб підвищення
ефективності навчання».
3.Консультації з учнями з питань дистанційного навчання.
|
Групи (Viber)
Освітня платформа «На Урок»
|
2.
|
07.04
|
1.Робота із шкільною документацією.
2.Розробка та розсилання завдань з англійської та німецької мов ( 5,
7, 8,2, 10 кл.).
3.Контроль виконання тестових завдань.
4.Надання онлайн допомоги
учням.
|
Групи (Viber)
|
3.
|
08.04
|
1.Опрацювання фахової онлайн літератури.
2.Пошук цікавих онлайн матеріалів для учнів початкової школи ( 2,4
кл.)
3.Розробка та розсилання матеріалів та завдань( 6, 2, 4, 8 кл.).
4.Контроль та перевірка виконання завдань.
|
Інтернет- ресурси
|
4.
|
09.04
|
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань з німецької мови( 10,
9, 8, 11 кл.).
2.Прослухати запис
вебінару « Викладання іноземної
мови в умовах дистанційного навчання ». https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-inozemno-movi-v-umovah-distanciynogo-ta-onlayn-navchannya
3.Контроль виконання завдань.
|
Освітня платформа «На Урок»
|
5.
|
10.04
|
1.Онлайн консультації з учнями.
2.Розробка та розсилання матеріалів та завдань для учнів ( 7, 2, 8
кл.).
3.Перевірка учнівських робіт з англійської та німецької мов.
|
Мобільний зв’язок
|
6.
|
13.04
|
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань ( 6, 2, 4, 9, 11 кл.).
2.Онлайн консультація з учнями.
3.Проглянути запис онлайн вебінару «Використання Zoom для проведення
дистанційних занять» .
|
Групи (Viber)
Освітня платформа «На Урок»
|
7.
|
14.04
|
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань ( 5,7, 10 кл.).
2.Контроль виконання та перевірка завдань.
3.Консультація учнів в телефонному режимі.
4. Перегляд вебінару «7
активностей для розвитку говоріння на уроках англійської мови, що майже не
потребують підготовки» https://www.youtube.com/watch?v=r9ulD2uZEBw
|
Групи (Viber)
Мобільний зв’язок
Освітня платформа «На Урок»
|
8.
|
15.04
|
1.Пошук цікавих онлайн матеріалів для учнів початкової школи.
2. Розробка та розсилання матеріалів та завдань для 6, 2, 4, 8
класів.
3.Ознайомитися із змістом вебінару «Дистанційне навчання за допомогою
CLASSDOJO для учителів та учнів »
|
Інтернет – ресурси
Освітня платформа «Всеосвіта»
|
9.
|
16.04
|
1.Розсилання матеріалів та завдань для учнів 10, 5, 9, 8, 11 класів.
2.Контроль виконання та перевірка завдань.
3.Перегляд вебінару « Formative assessment in primary school : a new trend for 2019-2020»
|
Групи (Viber)
|
10.
|
17.04
|
1.Розсилання матеріалів та завдань для учнів 7, 8, 2 класів.
2.Консультація з учнями.
3. 1.Перегляд вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища
під час карантинних заходів» https://www.youtube.com/watch?v=NQQqPv_z7Sc
|
Мобільний зв’язок
|
11.
|
20.04
|
1.Робота із шкільною
документацією.
2. Розсилання матеріалів та завдань для учнів 6, 2, 4, 9, 11 класів.
3.Контроль виконання завдань учнями.
4. Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для
успішного розвитку творчих здібностей учнів»
|
Групи (Viber)
|
12.
|
21.04
|
1.Консультація з учнями.
2. Розсилання матеріалів та завдань для учнів 5, 7, 8,10 класів.
3.Перевірка виконання домашніх завдань.
|
Групи (Viber)
|
13.
|
22.04
|
1.Опрацювання фахової онлайн літератури.
2.Пошук цікавих онлайн ресурсів.
3. Розсилання матеріалів та завдань для учнів 6, 2,4, 8 класів.
4.Контроль та перевірка виконання завдань.
|
Інтенет - ресурси
Групи (Viber)
|
14.
|
23.04
|
1.. Розсилання матеріалів
та завдань для учнів 10, 5, 9, 11класів.
2.Перевірка робіт учнів.
3.Підбір завдань для учнів 9 класу для розвитку навичок аудіювання.
|
|
15.
|
24.04
|
1. Контроль та перевірка виконання завдань.
2.Перегляд вебінару «Легка та результативна англійська для молодших
школярів та дітей дошкільного віку» https://www.youtube.com/watch?v=zhWYz-8UuHc
|
Немає коментарів:
Дописати коментар