Індивідуальний план роботи під час карантину

       
   Індивідуальний план роботи під час карантину 
                                         ( 12.05 – 22.05)                                                                               
         Дата
                       Зміст  роботи
     Примітки
1.
12.05
1.Розробка завдань для дистанційного навчання.
2.Корекція календарно-тематичного планування .
3.Публікація завдань на сайті школи.

2.
13.05
1.Розробка завдань для дистанційного навчання.
2.Контроль домашніх завдань.
3.Індивідуальні консультації учнів та батьків.
Група Viber

Телефонний режим.
3.
14.05
1.Розробка підсумкових контрольних робіт для 4, 8 класів( англійська мова).
2.Онлайн консультації для  батьків 2 класів.
3.Перевірка учнівських робіт.
Група Viber
Телефонний режим.
4.
15.05
1.Контроль виконаних робіт.
2.Опрацювання фахового матеріалу.
3.Індивідуальні консультації для учнів.
Група Viber
Телефонний режим. 
5.
18.05
1.Розробка підсумкових контрольних робіт з німецької мови ( 5 – 11 класи).
2.Підбір завдань для контролю письма.
3.Перегляд вебінару « Життя і навчання під час карантину.Практичні поради психолога».
Освіторія.

Інтернет – ресурси.

6.
19.05
1.Розміщення завдань для 5 – 11 класів.
2.Індивідуальні консультації для учнів.
3.Перевірка учнівських робіт, надання онлайн – рекомендацій.
Телефонний режим.
7.
20.05
1.Контроль домашніх завдань.
2.Підбір текстів для контролю читання.
3.Самоосвіта.
Інтернет – ресурси.
Група Viber
8.
21.05
1.Розсилка  матеріалів.
2.Контроль домашніх завдань.
3.Самоосвіта.Перегляд блогів вчителів іноземної мови.
Інтернет – ресурси.
Група Viber.
9.
22.05
1.Підготовка переліку розмовних тем для контролю говоріння.
2.Переглянути вебінар « Технології дистанційного  навчання в початковій школі» .
3.Контроль підсумкових робіт.


                                       
                       Індивідуальний план роботи під час карантину
                                          (27.04 – 08.05)
        Дата
                   Зміст  роботи
        Примітки
1.
27.04
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань з німецької та англійської              ( 2,4,8,6 кл.) мови.
2.Контроль домашніх завдань.
3.Перегляд вебінару «Ефективні освітні рішення в умовах карантину»
На Урок
2.
28.04
1. .Контроль домашніх завдань.
2. Розробка та розсилання завдань з англійської та німецької мов ( 5, 7, 8,2, 10 кл.).
3.Огляд фахової літератури.

Група  Viber


Інтернет-ресурси
3.
29.04
1.Взяти участь у конференції «Самоосвіта і підвищення кваліфікації вчителя: інструменти та підходи».
2. Пошук цікавих онлайн матеріалів для учнів початкової школи ( 2,5,6 кл.).
3. Розробка та розсилання матеріалів та завдань( 6, 2, 4, 8 кл.).
Всеосвіта
4.
30.04
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань з німецької мови( 10, 9, 8, 11 кл.).
2.Взяти участь у вебінарі «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання?».
 3.Контроль виконаних домашніх завдань.

Група Viber        https://vseosvita.ua/webinar



5.
04.05
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань з німецької та англійської               ( 2,4,8,6 кл.) мови.
2.Опрацювання статті «Креативне навчання на уроках німецької мови».


Група Viber                    https://vseosvita.ua/webinar



6.
05.05
1.Взяти участь у вебінарі «Особистий професійний блог вчителя:дизайн, контент, просування».
2.Розробка та розсилання завдань з англійської та німецької мов ( 5, 7, 8,2, 10 кл.).
3.Контроль домашніх завдань.




Група Viber
7.
06.05
1.Розробка підсумкових контрольних робіт для учнів 4,8кл з англійської мови.
2.Контроль домашніх завдань.
3.Розсилання завдань.
Грhttpупа Viber
8.
07.05
1.Розробка підсумкових контрольних робіт для учнів 5,6,7,8  кл з німецької мови.
2.Розсилання завдань.
3.Перегляд вебінару «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання».

Група Viber
9.
08.05
1.Контроль домашніх завдань.
2.Розсилання домашніх завдань.
3.Розробка підсумкових контрольних робіт для учнів 9,10,11 класів.





                  Індивідуальний  план  роботи  під час карантину 
                                                               (17. 03. 2020 – 03. 04. 2020)
                                                                                            
Дата

                         Зміст   роботи
          Примітки


1.
17. 03

1.Робота з календарно-тематичним плануванням(теми для дистанційного навчання учнів).
2.Як організувати дистанційне навчання школярів (вивчення інструкції, перегляд інтернет ресурсів).
3.Розробка і розміщення завдань для учнів 5, 7, 10, 2б, 8б класів.

Інтернет ресурс
«Як організувати дистанційне навчання школярів – покрокова інструкція».
2.
18. 03

1.Розробка і розміщення завдань учнів 2,4,6,8а класів.
2.Консультації з батьками та учнями.
1.Підручник С.Сотникова «Німецька мова»:6,8а класи.
2.Підручник О. Карпюк «Англійська мова»:2а,4 класи.
3.Мобільний зв'язок .

3.
19. 03

1.Розробка і розміщення завдань для учнів 5,8б,9,11 класів.
2.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з іноземної мови.
3.Розробка тесту з німецької мови 8 клас на тему «Deutschland»/
Німецька мова:
9-«Планування подорожі»
11-«Німецькомовні країни»
8б-«Музика в нашому житті»
5-«Наші тварини»
4.
20. 03

1.Розробка і розміщення завдань для учнів 7,2а,8а,б класів.
2.Корегування календарно-тематичного планування на II семестр.
3.Опрацювання інноваційних методів навчання.
4.Розробка тесту для учнів 5 класу на тему «Пори року. Місяці»
Німецька мова:
7-«У місті»
8а-«Нам подобається подорожувати»
Англійська мова:
2а-«Накриваємо стіл»
8б-«Музика в нашому житті»
5.
23. 03

1.Розробка і розміщення завдань для 2а,б, 6,8,9,11 класів.
2.Робота над власним блогом.
3.Пошук матеріалів та створення шаблону леп буку на тему «Овочі та фрукти» (2 клас)
Інтернет ресурси.
Німецька мова:
6-«Країни в Європі»
9-«На вокзалі»
11-«Розташування та клімат Німеччини»
Англійська мова:
2а,б-« Фрукти в нашому саду»
4-«Доми в Англії»
8-«Наші улюблені книги»
6.
24. 03

1.Розробка та розміщення завдань для 5,7,8,10,2б класів.
2.Розробка тесту 7 клас «Природа».
3.Методика розвитку критичного мислення. Опрацювання інтернет ресурсів.
Німецька мова:
5-«Погода»
7-«План міста»
8-«Німеччина»
10-«Види транспорту»
Англійська мова:
2б-«Йдемо у кафе. Меню»

7.
25.03

1.Упорядкування роздаткового матеріалу ( для 2 кл НУШ).
2.Перегляд інформаційно-методичної літератури.
3. Розробка та розміщення завдань для 2,4,6,7.8 класів.
Німецька мова:
6-«Німеччина»
8-«Німеччина»
Англійська мова:
2-«У кафе»
4-«Наша адреса. Опис будинку»
8.
26. 03

1.Розробка та розміщення завдань для 5, 9, 8б,10,11 класів.
2.Вимоги до уроку іноземної мови. Опрацювання інтернет ресурсів.
Німецька мова:
5-«Весна»
9-«Подорож.Числівник»
8б-«Федеральні землі Німеччини»
10-«Культура спілкування»
11-«Німеччина.Населення»
9.
27.03

1.Розміщення завдань для учнів 7,8а,б, 2а класів.
2.Розробка тесту для 9 кл. «Контрольний тест для самостійного оцінювання рівня знань з німецької мови».
Німецька мова:
7-«Як пройти до вокзалу?»
8а-«Федеральні землі Німеччини»
Англійська мова:
2а-«Купуємо овочі»
8б-«Музика в нашому житті»
10.
30.03

1.Розміщення завдань для учнів 2,6. 8б,11, 9 класів.
2.Індивідуальна консультація для учнів ,які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
Німецька мова:
6-«Де знаходяться міста»
9-«Види транспорту»
11-«Визначні місця»
Англійська мова:
2а,б-« Наша їжа протягом дня»
4-«Цікаві місця Лондона»
11.
31.03

1.Розміщення завдань для учнів 2б,5,7,8б,10 класів.
2.Підбір завдань для учнів 11 класу в умовах дистанційної форми.
3.Упорядкування папки самоосвіти.
Німецька мова:
5-«Улітку»
7-«Опис шляху»
8б-«Дорогою казок»
10-«Як ми спілкуємося»
Англійська мова:
2б-«Наші уподобання»
12.
01.04

1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
2.Розміщення завдань для учнів 2,4,6,8а класів.
3.Онлайн консультація з ученицею 2 класу (інклюзія)
Німецька мова:
6-«Берлін»
8а-«Дорогою казок»
Англійська мова:
2а,б-« Улюблені страви моїх однокласників»
4-«Екскурсія містом»
13.
02.04

1.Розміщення завдань для учнів 8б,9,10,11 класів.
2.Опрацювання фахової літератури.
3.Створення презентації для учнів.
Освітня платформа «На урок»
Інтернет ресурси
Німецька мова:
10-«Німецькомовні країни»
5-«Всі пори року»
9-«Програма подорожі»
8б-«Їдемо залізницею»
11-«Подорож Німеччиною»
14.
03.04

1.Підготовка конспектів уроків.
2.Корегування календарно-тематичного планування.
3.Розміщення завдань для учнів 7,8а,2а,8б класів.
Німецька мова:
7-«Транспортні засоби»
8а-«Їдемо залізницею»
2а-«Улюблені страви моїх однокласників»
8б-«Біографія А.Крісті»




                                Індивідуальний план роботи під час карантину
                                                             ( 06.04 – 24.04)
                          
Дата
                         Зміст  роботи
Примітки
1.
06.04
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань з німецької та англійської  ( 2,4,8 кл.) мови.
2.Участь в онлайн вебінарі « Гейміфікація уроку,як засіб підвищення ефективності навчання».
3.Консультації з учнями з питань дистанційного навчання.
Групи (Viber)

Освітня платформа «На Урок»
2.
07.04
1.Робота із шкільною документацією.
2.Розробка та розсилання завдань з англійської та німецької мов ( 5, 7, 8,2, 10 кл.).
3.Контроль виконання тестових завдань.
4.Надання онлайн допомоги учням.
Групи (Viber)
3.
08.04
1.Опрацювання фахової онлайн літератури.
2.Пошук цікавих онлайн матеріалів для учнів початкової школи ( 2,4 кл.)
3.Розробка та розсилання матеріалів та завдань( 6, 2, 4, 8 кл.).
4.Контроль та перевірка виконання завдань.
Інтернет- ресурси
4.
09.04
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань з німецької мови( 10, 9, 8, 11 кл.).
2.Прослухати запис  вебінару  « Викладання іноземної мови в умовах дистанційного навчання ». https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-inozemno-movi-v-umovah-distanciynogo-ta-onlayn-navchannya
3.Контроль  виконання завдань.


Освітня платформа  «На Урок»
5.
10.04
1.Онлайн консультації з учнями.
2.Розробка та розсилання матеріалів та завдань для учнів ( 7, 2, 8 кл.).
3.Перевірка учнівських робіт з англійської та німецької мов.
Мобільний зв’язок
6.
13.04
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань ( 6, 2, 4, 9, 11 кл.).
2.Онлайн консультація з учнями.
3.Проглянути запис онлайн вебінару «Використання  Zoom для проведення дистанційних занять» .
Групи (Viber)

Освітня платформа «На Урок»
7.
14.04
1.Розробка та розсилання матеріалів та завдань ( 5,7, 10 кл.).
2.Контроль виконання та перевірка завдань.
3.Консультація учнів в телефонному режимі.
4. Перегляд вебінару  «7 активностей для розвитку говоріння на уроках англійської мови, що майже не потребують підготовки» https://www.youtube.com/watch?v=r9ulD2uZEBw
Групи (Viber)

Мобільний зв’язок

Освітня платформа «На Урок»
8.
15.04
1.Пошук цікавих онлайн матеріалів для учнів початкової школи.
2. Розробка та розсилання матеріалів та завдань для 6, 2, 4, 8 класів.
3.Ознайомитися із змістом вебінару «Дистанційне навчання за допомогою CLASSDOJO для учителів  та учнів »

Інтернет – ресурси


Освітня платформа «Всеосвіта»
9.
16.04
1.Розсилання матеріалів та завдань для учнів 10, 5, 9, 8, 11 класів.
2.Контроль виконання та перевірка завдань.
3.Перегляд  вебінару  « Formative assessment in primary school : a new trend for 2019-2020»
Групи (Viber)


10.
17.04
1.Розсилання матеріалів та завдань для учнів 7, 8, 2 класів.
2.Консультація з учнями.
3. 1.Перегляд вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час  карантинних заходів»  https://www.youtube.com/watch?v=NQQqPv_z7Sc

Мобільний зв’язок
11.
20.04
1.Робота із шкільною  документацією.
2. Розсилання матеріалів та завдань для учнів 6, 2, 4, 9, 11 класів.
3.Контроль виконання завдань учнями.
4. Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів»

Групи (Viber)
12.
21.04
1.Консультація з учнями.
2. Розсилання матеріалів та завдань для учнів 5, 7, 8,10 класів.
3.Перевірка виконання домашніх завдань.

Групи (Viber)
13.
22.04
1.Опрацювання фахової онлайн літератури.
2.Пошук цікавих онлайн ресурсів.
3. Розсилання матеріалів та завдань для учнів 6, 2,4, 8 класів.
4.Контроль та перевірка виконання завдань.
Інтенет -  ресурси

 Групи (Viber)

14.
23.04
1.. Розсилання матеріалів та завдань для учнів 10, 5, 9, 11класів.
2.Перевірка робіт учнів.
3.Підбір завдань для учнів 9 класу для розвитку навичок аудіювання.

15.
24.04
1. Контроль та перевірка виконання завдань.
2.Перегляд вебінару «Легка та результативна англійська для молодших школярів та дітей дошкільного віку» https://www.youtube.com/watch?v=zhWYz-8UuHc










Немає коментарів:

Дописати коментар